Jako autorka bloga nie wyrażam zgody na kopiowanie, powielanie lub jakiegokolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach tekstów i zdjęć z serwisu internetowego http://overexxposed.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

piątek, 23 sierpnia 2013

Vichy Normaderm

Czy istnieje idealny produkt do oczyszczania twarzy? Dla mnie tak! Jest nim głęboko oczyszczający żel z Vichy.



Używałam już naprawdę różnych płynów do mycia twarzy. I albo nie oczyszczał dokładnie, ale nieprzyjemnie napinał skórę, albo zostawiał powłokę dzięki, której świeciłam się jak..miliony monet ;). Ten kupiłam przez allegro w okresie świątecznym pod koniec tamtego roku (i akurat wtedy była ta promocja, że 400 ml w cenie 200 ml). Jednak używać go zaczęłam dopiero w nowym roku, a zdjęcie przedstawia zużycie na chwile obecną. Więc jak widzicie jest meeega wydajny! Żeby dobrze oczyścić twarz wystarcza mi jedna pompka, przy mocniejszym makijażu dwie. Używam go codziennie (na wieczór) i czasami jak mój chłopak przychodzi też myję nim twarz, a dopiero niedawno przekroczyłam połowę :). 

Tak jak wspomniałam plusem jest też wygodna pompka (której nie złapałam na zdjęciu) :). Żel jest bardzo delikatny i na pewno nie podrażni ani nie wysuszy nikomu cery. Ma przyjemny skład, konsystencje akurat taką jaką powinien mieć żel, delikatnie się pieni i jego zapach nie jest drażniący
Żadnych minusów nie odnotowałam, ale wiadomo, każdy produkt u każdego może się inaczej sprawdzać. A co do ceny to tak jak wspomniałam była promocyjna, ale ile dokładnie wynosiła to już nie pamiętam.


A tak zupełnie z innej beczki to chciałam pokazać Wam bardzo ciekawy dodatek jeśli tak można to nazwać :)


Pachnąca saszetka do szafy, którą kupiłam jakiś miesiąc temu w rossmannie :). Teraz za każdym razem jak otwieram szafę to "uderza" we mnie przyjemny, świeży zapach :). Opakowanie z tyłu ma taśmę do przyklejenia, a zapach nadal jest równie intensywny jak na początku. Cena to chyba coś ok 4 zł.


Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze... Ale lubię produkty z aplikatorami w formie pompki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego produktu ale już ma plus za opakowanie,pompkę i wydajność ;)
    saszetkę też miałam, świetna sprawa :)

    Zapraszam na rozdanie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swój ulubiony płyn micelarny Bioderma Sensibio ;) Nie zamienię go na nic innego :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego żelu. Ta saszetka kuuusi !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mam w planach go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się skuszę :) ale najpierw chcę przetestować fitomeda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam swojego faworyta, ale kosmetyki z vichy uwielbiam więc może w przyszłości się skuszę :) Cóż, twoja recenzja na mnie wpłynęła :)

    Pozdrawiam!
    http://wheremagicstarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym żelem się jak do tej pory nie spotkałam, ciekawa propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go na swojej liście i muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten żel. Masz rację, że jest mega wydajny. Jeden klik pompką wystarcza na oczyszczenie całej twarzy. Również miałam butelkę promocyjną i wydawało mi się, że nigdy się nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie nigdy nie ma 400 ml w cenie 200 nad czym ubolewam :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)